
Brand Footprint Award to międzynarodowe wyróżnienie, które przyznaje firma badawcza YouGov razem z magazynem Handel i portalem HandelExtra.pl. W ten sposób nagradzane są marki, które są najchętniej kupowane przez konsumentów. Organizatorzy konkursu oceniając poszczególne firmy, biorą pod uwagę analizę penetracji rynku i częstotliwości zakupów. W tym roku ranking powstał na bazie ponad 20 600 marek konsumenckich, z wyłączeniem marek własnych sprzedawców detalicznych.
– To ogromne wyróżnienie dla całej Spółdzielni i potwierdzenie, że nasze produkty cieszą się niezachwianym zaufaniem polskich konsumentów. Od ponad 40 lat budujemy wiodącą pozycję Mlekpolu w branży mleczarskiej, stawiając na rodzime pochodzenie, innowacyjność i najwyższą jakość wyrobów. Miejsce wśród trzech najczęściej wybieranych marek w Polsce to rezultat ciężkiej pracy tysięcy pracowników oraz 7,5 tysiąca rolników-dostawców mleka, którzy tworzą naszą Spółdzielnię – skomentował Piotr Jankowski.
Mlekpol jest jedną z największych spółdzielni mleczarskich nie tylko w kraju, ale i w całej Europie. Produkty tej marki powstają aż w 12 nowoczesnych zakładach i są eksportowane do 100 krajów na całym świecie.
24@bialystokonline.pl