Superfani – nowy trend w marketingu. Jak budować markę w oparciu o społeczność?

dodane dnia: 2025-06-04 przez: impbo
Termin imprezy: 2025-06-07
Już w najbliższą sobotę Białystok odwiedzi Paweł Tkaczyk, jeden z największych ekspertów marketingu i budowania wizerunku marki w sieci.
Przy okazji zajęć na studiach podyplomowych „Marketing Internetowy” będzie można go posłuchać na wykładzie otwartym „Superfani – nowy trend w marketingu. Jak budować markę w oparciu o społeczność?”.

Paweł Tkaczyk - Kilka słów o prelegencie
Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług. Autor trzech bestsellerowych (1. miejsce na liście OnePress) książek marketingowych: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. W 2012 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a „Zakamarki marki” tytuł Marketingowej Książki Roku) w ogólnopolskim plebiscycie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora, Diners Club, Allegro czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide i setki innych. Doradza startupom jako mentor w programach Startup Weekend czy iNKubator. Z jego wiedzy korzystają często mass media – na stałe współpracuje z „Briefem”, „Marketing w praktyce”, wywiady ukazywały się w „Polityce”, „Forbesie”, „Wprost” czy „Gazecie Wyborczej”.

7 czerwca (sobota), g. 12:00, aula C25 Wydziału
Informatyki, ul. Wiejska 45A, Politechnika Białostocka.
Wstęp bezpłatny.

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2025 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39