
Fit Cake już w całym kraju słynie ze swoich zdrowych, bezcukrowych deserów. 17 maja otwarte zostały trzy kolejne lokale tej sieci – w Opolu (Zaodrze) – jest to pierwszy punkt tej marki w stolicy województwa opolskiego, Skórzewie i Gliwicach.
- Wszystkie nowo otwarte lokale oferują pełen asortyment produktów charakterystycznych dla Fit Cake: desery bez cukru, wypieki ketogeniczne, ciasta i przekąski bezglutenowe. Ich wysoka jakość i unikalna receptura cieszą się uznaniem klientów w całym kraju.
W czerwcu białostocka franczyza zadebiutuje w Kielcach, będzie to pierwszy lokal Fit Cake w województwie świętokrzyskim.
Nowy format w Pabianicach - Fit Cake To Go
W ostatnim czasie w Pabianicach został uruchomiony pierwszy punkt Fit Cake To Go. Lokalni przedsiębiorcy – Sonia i Huert, którzy stoją za tym projektem, postanowili postawić na połączenie zdrowego stylu życia z nowoczesną formą sprzedaży.
– Pomysł zrodził się z obserwacji zmieniających się potrzeb konsumentów – mówi Hubert, właściciel z 20-letnim doświadczeniem w gastronomii. – Coraz więcej osób interesuje się dietą keto, szuka bezglutenowych alternatyw. Fit Cake idealnie odpowiada na te oczekiwania.
W związku z tym, że ciężko jest o odpowiedni lokal, Sonia i Hubert postawili na model hybrydowy – kuchnia produkcyjna znajduje się w osobnej lokalizacji, a punkt sprzedaży został uruchomiony w centrum handlowym Tkalnia.
– Po wielu tygodniach poszukiwań zdecydowaliśmy się na rozwiązanie, które pozwala zoptymalizować koszty i jednocześnie dotrzeć do szerokiego grona klientów – tłumaczy Sonia. – Tkalnia to najbardziej prestiżowe centrum handlowe w Pabianicach, co daje nam świetne warunki do startu.
Właściciel Fit Cake cieszy się z rozwoju marki
Rafał Kościuk, właściciel mark, nie ukrywa, że bardzo cieszy go rozwój Fit Caje To Go. – Format To Go wpływa na zmianę codziennych nawyków żywieniowych. Franczyzobiorcy doceniają prostotę prowadzenia biznesu i szybki zwrot z inwestycji. To znak, że nasza filozofia – łączenie zdrowia z „smartowym" podejściem do gastronomii – naprawdę działa. Nasi franczyzobiorcy wybierają sprawdzony model biznesowy, który gwarantuje konkurencyjną przewagę na rynku
- Franczyzobiorcy mogą liczyć nie tylko na lokal, działający pod szyldem rozpoznawalnej marki, który oferuje unikalne produkty, ale też kompleksową pomoc na etapie rozwoju biznesu. - Od pomocy w wyborze lokalizacji, przez szkolenia z obsługi klienta, aż po ciągłe doradztwo operacyjne. Szczególnie format Fit Cake To Go okazuje się rewolucyjny pod względem efektywności kosztowej. – Zamiast wysokich czynszów za tradycyjne lokale, franczyzobiorcy inwestują w mobilne kontenery, które można sfinansować poprzez leasing – podkreśla Kościuk.
Koszty związane z otarciem biznesu są znacznie niższe niż w przypadku otwarcia tradycyjnej gastronomii, a do tego proces uruchomienia trwa zaledwie kilka dni. To rozwiązanie doskonałe dla przedsiębiorców, którzy chcą szybko wejść na rynek zdrowej gastronomii.
- Widzę ogromny potencjał w tym koncepcie – nie tylko w Polsce, ale także za granicą, gdzie już pojawiają się pierwsze zapytania od potencjalnych inwestorów – podsumowuje właściciel Fit Cake.
24@bialystokonline.pl